Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over ons

Wij zijn Team Topgier en wij doen dit jaar voor de tweede keer mee aan de Carbagerun winter editie. We hopen dat dit jaar tenminste weer even gaaf is als vorig jaar!

Ons team bestaat uit:

Jan Jaap Folkersma

René Kiekebos

Over onze reis

In een oud barrel door de sneeuw naar Andorra!

Vijfde Winter Editie
De Winter Editie 2016 is alweer de 5e Winter Editie van the Carbage run. Na drie keer Oostenrijk en afgelopen keer naar Scandinavië gaan we nu naar Andorra! De Winter Editie 2016 wordt gehouden van 15 t/m 19 februari 2016.

Je eerste uitdaging
Al voordat je aan de start verschijnt, heb je de eerste uitdaging te pakken. De dagwaarde van je auto mag niet hoger zijn dan 500 Euro en het bouwjaar mag niet hoger zijn dan 1998. Maar daarnaast dagen wij je uit om niet met zomaar een oud barrel aan te start te verschijnen. Gebruik je verborgen talenten en fantastische creativiteit en verschijn met het meest originele barrel aan de start!

Route
De startlocatie is hetzelfde als die voor de zomer editie van 2015, namelijk de Evenementenhal te Gorinchem.   De route ziet er als volgt uit:
Dag 1: Basel (Zwitserland)
Dag 2: Turijn (Italië)
Dag 3: Avignon (Frankrijk)
Dag 4: Toulouse (Frankrijk)
Dag 5: Andorra
Een route door maar liefst 7 verschillende landen met daarin verschillende gebergtes: Vogezen, Zwitserse Alpen, Franse Alpen, het Franse Centraal Massief en als klap op de vuurpijl: de Pyreneeën! Dus aan sneeuw geen gebrek.

Bezochte landen

Wij hebben 5 landen (2%) bezocht:

Andorra, Frankrijk, Italië, Nederland, Zwitserland.